Zmień rozmiar tekstu

W BRAMKACH

Aktualności

Kudowa Zdrój

Uczestnicy WTZ przebywali w dniach 24-27.09.2019 r.  w Kudowie Zdroju. W ciągu tych czterech dni odwiedziliśmy najciekawsze atrakcje Diolnego Śląsk, Kopalnie Złota w    Złotym Stoku, Muzeum Zabawek, szlak ginących zawodów ( garncarstwo, wiatrak, dom chleba, kuźnia), Zamek Książ, Palmiarnię, Miasto Skalne w Czechach.
Atrakcją dla nas były warsztaty z ceramiki w pracowni garncarskiej – odbył się  pokaz toczenia naczyń z gliny. Każdy z nas miał możliwość spróbowania  swoich sił  na kole garncarskim, a tym samym odkryć własny talent. Niepowtarzalną przygodę przeżywaliśmy również w Muzeum Zabawek. Tu odbyliśmy podróż w czasie z  przewodnikiem który nakreślił nam historię zabawek oraz ich znaczenie w życiu każdego człowieka. Była to przyjemna i pouczająca wizyta.
Zwiedzaliśmy również Kopalnię Złota w  Złotym Stoku z której wyjechaliśmy podziemnym tramwajem. Kolejną atrakcją turystyczną był Zamek w Książ wraz z podziemną trasą turystyczną i zabytkową palmiarnią. Książ to jeden z największych zamków w Polsce. Miejsce spotkań koronowanych głów, w którym historia arystokratycznego rodu von Hochberg  przeplata się z tajemnicami II Wojny Światowej. W Dusznikach – Zdroju mogliśmy zaczerpnąć wody leczniczej.
W dalszej części naszej trasy przekroczyliśmy granicę Czech. Zwiedzaliśmy Skalne Miasto, dokonywaliśmy zakupu pamiątek.

Wracaj

WARSZTAT TERAPII ZAJĘCIOWEJ KRAJOWEGO STOWARZYSZENIA "PRZYŁĄCZ SIĘ DO NAS" W BRAMKACH